facebook

sobota 4. prosince 2010

Nail'd - přidání vlastní hudby

Zdravím všechny,
dneska jsem si nainstaloval hru Nail'd a po chvilce hraní jsem si všiml nemilé věci - soundtrack není moc rozsáhlý. Prohledal jsem proto soubory hry a čekalo mě milé překvapení - přidání vlastní hudby není žádný problém! Co budeme potřebovat?
1. hudbu, kterou si chcete do hry přidat
2. konvertor z MP3 do OGG
3. textový editor(PSPad, Notepad, ...)
Pokud všechno tohle máte, tak čtěte dál - pokud ne, tak sežeňte ať můžete pokračovat :)

Jako první věc překonvertujeme písničku z formátu MP3 do OGG. Já použil první konvertor co mi google našel a to OGG MP3 Convertor. Po stažení program nainstalujte, spusťte a pomocí "Add Files"(případně "Add Folder" pro celou složku) přidejte písničky a klikněte na "Convert"(pokud vám vyskočí okno s žádostí o registraci, tak dejte Continue)
Převedený soubor se vám uloží do dokumentů. Odtud ho přesuňte do "..\Naild\Haste\data\Music". Teď otevřete v PSPadu(nebo jiném textovém editoru - NE WORD nebo OpenOffice Writer!) soubor soundtrack.scr, dojeďte na konec, udělejte řádek mezeru za posledním záznamem a napište
Track("Autor", "Název písničky", "Album", Přehrávat v Menu, Přehrávat v závodech, Přehrávat v záznamech)
Místo "Autor", "Název písničky", "Album" napište příslušné info. Název písničky se musí shodovat s názvem převedené písničky a všechny tyto názvy musí být v uvozovkách. A místoPřehrávat v Menu, Přehrávat v závodech, Přehrávat v záznamech dejte 1 nebo 0, přičemž 1 znamená, že se zde píšnička bude přehrávat a 0, že nebude. Pokud si tedy chci přidat písničku Toxicity od skupiny System of a Down, která se má přehrávat v menu, závodech, ale ne v záznamech, tak napíšu
Track("System of a Down", "Toxicity", "Toxicity", 1, 1, 0)

a uložím. A to je vše! Nyní vám bude hra spouštět i vaši přidanou hudbu!

Žádné komentáře:

Okomentovat