facebook

pondělí 21. června 2010

Star Wars The Old Republic - Preview

Začátkem příštího roku, k nám dorazí trhák ze světa Hvězdných válek pod názvem Star Wars The Old Republic. MMORPG Hra na které pracuje studio Bioware by měla být trhákem v žánru MMORPG. Částka kterou Bioware za vývoj téhle hry utratilo je tak vysoká, že se bude jednat o nejnákladnější hru v historii firmy. Příběh se má odehrávat 300 let po druhé části hry Star Wars Knights Of The Old Republic a zhruba 3700 let před první filmovou epizodou. Na začátku hry jako ve většině MMORPG si budete muset zvolit jednu ze dvou frakcí. Každá frakce své povolání. Na straně světlé strany síly(Galaktická Republika) jsi budete moci vybrat ze čtyř povolání, stejně jako na straně zla (Sithské Impérium)

                                               Povoláni Galaktické Republiky 

TROOPER - Čest, služba, obrana Republiky. Ne všichni hrdinové nosí do bitvy světelný meč, někteří prostě mají vůli bojovat.

Po desetiletí ozbrojené jednotky Galaktické republiky brání svou civilizaci proti zdánlivě nezastavitelnému Sithskému impériu. Naproti bezpočetným neúspěchům, se muži a ženy Republikové armády nikdy nevzdali, dokud jim tak nerozkázal Senát. Tito stateční lidé zůstávají připraveni a odhodláni položit své životy na bojové linii hned teď. Vztahy s Jedii

Rytíři řádu Jedi bránili Republiku po celé generace, ale nebojovali samotní. Spousta lidem neznámých hrdinů dodnes kráčí po jejich boku - obyčejní lidé odvážní natolik, aby se přihlásili k vojsku a čelili stejnému nebezpečí jako jejich Jediští spolubojovníci, i přestože nejsou obdařeni jejich ochrannými silami. Jediové si těchto hrdinů váží. Mužům a ženám Republikové armády je věnován respekt a obdiv jak Řádem, tak politickými vůdci Republiky.

SMUGGLER- Rychlý, chytrý a nikomu se nezodpovídá.

 Bezzákonnost se stala v počátku devastující války mezi Republikou a Impériem běžnou věcí. A neustále se měnící politická spojenectví a nájezdy pirátů vytvořili z nezávislého cestování vesmírem nebezpečný podnik. Celé hvězdné systémy odříznuté od běžných zásobovacích cest jsou na pokraji kolapsu. Dobrodružná duše, která se nebojí hodit nějaký ten zákon za hlavu, si může přijít přepravou zboží na slušné peníze, ale chce to rychlé reflexy, smysly a ruku neustále na spoušti. I přesto je pašerákův život stále v sázce.

Vztahy s Republikou - V těchto nejistých časech, tváří v tvář nutnosti výběru frakce, byli pašeráci donuceni zvážit i důsledky možné práce pod těsnou kontrolou prosazenou Sithským impériem. Nicméně, tito nepříliš patriotičtí členové republikové společnosti se většinou hlasů rozhodli, že stranit Republice znamená svobodu. A svoboda přirozeně znamená vše.

JEDI KNIGHT - Statečný a odhodlaný ochránce míru


Rytíř Jedi představuje symbol naděje v temných časech; dědictví Řádu spočívající ve více než dvaceti-tisícleté ochraně Republiky a udržování míru napříč galaxií. V této době čelí jejich legendární bojové schopnosti své největší zkoušce, i přestože sloužili jako generálové, partyzáni a válečníci po celé generace.Rytíři Jedi zdokonalují harmonii těla a mysli léty disciplinovaného tréninku a meditace. Spojení předvídavosti Síly s nedostižnými reflexy a vycvičenou fyzickou přesností, přeměňují Rytíři boj v uměleckou formu. Půvabně provádějí akrobatické výkony v souladu s elegantní taktikou světelného meče.

Přítomnost rytíře Jedi je vítána v jakékoliv konfrontaci, díky tomu, že je zdrojem inspirace spojencům a hrozbou protivníkům. Dlouhá historie boje Řádu za spravedlnost si získala důvěru bezpočtu přátel a nenávist u nesčetně nepřátel. Málo jedinců je dostatečně hloupých na to, aby se pustilo do křížku se zkušeným rytířem Jedi, pokud nemají schopnosti a technologii vyrovnávající své šance vůči němu

JEDI CONSULAR - Vizionář, velvyslanec, badatel hledající moudrost Jedi

Po více než dvacet tisíc let pracoval Řád Jedi na prosazení míru a rovnováhy v Galaktické republice, avšak každý nový den sebou přináší novou hrozbu slibující, jak zničení Jediů, tak celé galaxie. Jestli má Republika přežít, tak potřebuje vládce a vizionáře; potřebuje Jedi Consulara.

Consular využívá energii Síly pro houževnatost v boji a moudrost v diplomacii. Roky obtížného trénování a meditace zostřují mysl Consulara natolik, že pronikne k pravdě stejně čistě jako jeho světelný meč pronikne skrze protivníky. Zdali odhaluje dávno zapomenutá tajemství Jediů, burcuje armády k boji za Republiku nebo se angažuje ve smrtelných bojích s temnými Lordy ze Sithu, tak mu hluboké splynutí se Sílou poskytuje veškerou energii potřebnou k vykonání těchto úkolů s klidem a vyvážeností.

Toto dokonalé splynutí s nejhlubšími mystérii Síly poskytuje Consularovi pochopení a empatii k obratnému vyřešení sporů nabitých emocemi, které mohou zmást i ty nejvíce vynalézavé senátory a vladaře - aby ne, Consular ví kdy je čas mluvit a kdy bojovat. Když se vyjednávání stane agresivním, demonstruje Consular svůj dar předvídavosti, očekává a odvrací nepřátelské útoky plynulými údery svého oboustranného světelného meče.

                                                   Povolání Sithského impéria

BOUNTY HUNTER - Lovec, stopař, nájemný vrah

Bezpočet nepřátel stojí v cestě Sithského impéria v honbě za nadvládou. Impérium rozhodně nešetří na likvidaci těchto hrozeb a nabízí vskutku velké odměny, aby zaujalo nejnebezpečnější lovce v galaxii. Dostat se na černou listinu Impéria znamená strávit zbytek života ve strachu a paranoidně čekat, kdy se stane něco špatného. Otázkou není, jestli vás námezdní lovec najde, ale kdy.

Nechvalně proslulí a zároveň neznámí, námezdní lovci, jsou něčím mnohem víc, než jen žoldáky - jsou dědici profesního odkazu - starobylým bratrstvem se slavnou minulostí. Jelikož stopování unikajících cílů přes různé hvězdné systémy vyžaduje velké znalosti. Obzvláště, když se jedná o prominentní, mocné a často k boji připravené cíle. Nadšení stopaři z mnoha oborů se vydávají ve stopách námezdních lovců, ale jen ti nejtvrdší v tomto smrtícím a konkurenčním byznysu přežijí. Životní dráha námezdního lovce je vždy na štíru, nemálo riskantní, a vede jen ke dvěma výsledkům. Život bezectné slávy… nebo rychlá a potupná smrt.

SITH WARIOR - Mistr Temné strany

Nezastavitelná síla temna, sithský válečník je pověřen úkolem zničit nepřátele Impéria a prosadit sithskou nadvládu napříč galaxií. Sithský válečník usměrňuje ničivé emoce strachu, zlosti a nenávisti, aby očistil své tělo a mysl od slabosti, a stal se podstatou čisté, brutální efektivity

Předurčen k vymícení nepřípustného chaosu vytvořeného Jedii usiluje Sith o nadvládu nad galaxií skrze sílu a zastrašování. Armáda sithského Impéria je vycvičena ke splnění tohoto úkolu, ale potřebuje vedení neohrožených sithských válečníků - věrní a mocní vládci-, kteří je dovedou k dobývání a vítězství.

Tito chladnokrevní dobyvatelé nemrhají časem nad mazanou manipulací a pečlivě vypracovaným plánem. Sithský válečník likviduje své protivníky a kráčí ke svým cílům s děsivým odhodláním, zanechávajíc zkázu a destrukci na své pouti. Vyzařujíc respekt a hrůzu na každém kroku nepřijímá nic než úplnou poslušnost od svých následovníků. Na oplátku mohou sithští válečníci sloužit jako věrní podřízení svým temným mistrům, často překvapujíc nepřátelé a spojence svou nekompromisní ctí a dokonalou disciplínou

IMPERIAL AGENT -Úkladný vrah, sabotér a tajná zbraň Impéria.


Impérium má navrch v získávání hvězdných systémů po celé galaxii nejen díky síle Temné strany. Za oponou odvážní agenti imperiální zpravodajské služby stopují a likvidují nepřátele Impéria, od nevypátratelných senátorů Republiky, či zrádných imperiálních Moffů, až po krvežíznivé rebely napojené na Republiku. Agenti Impéria si musí osvojit umění infiltrace, svádění a úkladných vražd k dělání pokroku v imperiálních kauzách. Čelí odporu vyděšené galaxie a nevypočítatelnosti svých vlastních Sithských vládců.

Imperiální rozvědka věnuje důkladnou péči obrovské nechvalně známé efektivní síti informátorů, umožňující tak agentovi řídit politickou orientaci galaxie s nenucenou dokonalostí. Věrnost agenta Impériu je samozřejmě nezpochybnitelná, ale pro ty, kdo jsou natolik v blízkém styku s její tajnou agendou, existuje velká volnost, často tak agenti ukrývají své vlastní záhadné motivace. Skrz pronikání bezpočtem intrik tito špióni vědí o konspiracích uvnitř konspiračního dění. Dokonce i agentovi blízké kontakty těžko předvídají, co udělá, než to udělá.

SITH INQUISITOR - Mistr hrůzy, klamu a Síly


Historie Sithského impéria je plná intrikánské politiky a temných tajemství, které jsou zdrojem životní síly Sith Inquisitora. V temných imperiálních chodbách číhá zrada za každým rohem, a přežití závisí jen na vrozené prohnanosti a vůli manipulovat a porazit své nepřátelé stejně jako své spojence. Inquisitor experimentuje se zakázanými schopnostmi nejen, aby přežil v tomto bezohledném prostředí, ale aby v něm vynikl a uchvátil moc.

Nehledě na svůj potenciál jen málo akolytů je natolik úspěšných, aby čelilo nekompromisním zkouškám na titul Sith Inquisitora. Jenom ti nejvíce odhodlaní akolyti dosáhnou takového úspěchu, ale to je často dělá Sithy, které je třeba hlídat. Díky svému manipulativnímu nadání jsou Inquisitoři zkušení ve zneužívání svých nepřátel, i spojenců, k šíření své vlastní agendy. To jim umožňuje soustředit energii Síly, pomocí které jsou schopni vysávat život ze svých nepřátel a použít ho k posílení sebe sama a svých spojenců.

I přesto, že mají Sith Inquisitoři spoustu rozmanitých schopností, jsou nejvíce obávaní kvůli své dovednosti získávat energii ze Síly, která z nich na bojišti dělá jedinečnou podívanou. Spalující jiskry elektřiny, které vyvěrají z rukou Inquisitora, obalují jejich nepřátele úponky čisté energie. Tato přeměna Síly v elektřinu, která dokáže omráčit, podrobit, nebo ničit, se stala jejich podpisem. Ti, jež pocítili blesky Síly na vlastní kůži a přežili, po zbytek života nadskočí při jakémkoliv zapraskání elektřiny

                                                            Grafika,Screeny

SW - The Old Republic opravdu velkou šanci dostat se na špičku žebříčku MMORPG, který momentálně drží MMORPG hra World Of Warcraft. Na projektu dělá více než 500 lidí teamu Bioware během 10 letých příprav a přemýšlení. The Old Republic nemá být další kopije mmo her, kde za pomocí stereotypních questů získáváte zkušenosti, abyste dosáhli maximálního levelu. V The Old Republic se nebude udájně ani jeden quest opakovat. Stačí jeden jediný zvrat v danném ukolu a z několika hodin hraní za dobro, se přidáte k temné straně síly. Hráč bude muset dobře zvážit svá rozhodnutí, během postupu ve hře. Od začátku až do konce. Bude se jednat o nejvíc příběhově rozsáhle MMORPG vůbec. Myslím, že se máme opravdu na co těšit. Každé povolání ve hře vlastní příběh. Co také hře přidává velké plus je, že v Old Republic jsou všecky postavy do poslední nadabované.

Po grafické stránce - SW The Old Republic nevypadá vůbec špatně. Grafika je spíše komixsovějšího ražení ale jen kvůli optimalizaci HW nároků, které zatím nejsou známy. Cílem je, aby hra jela na co nejvíce počítačích. Nečekejte detailní propracování, protože přece jenom se jedná o MMORPG ale i tak grafika vypadá celkem slušně.

 



Pro všechny, kdo se těší na sci-fi MMORPG Star Wars: The Old Republic od týmu BioWare,šéf vydavatelského kolosu Electronic Arts, se nechal slyšet, že firma počítá s touto hrou na jaro 2011. Doufejme že se hru borcům z Bioware podaří udělat natolik dobře, aby prolomili ledy World Of Warcraftu.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat